10.11.2010

Uusia juttuja

Joskus pitää rikkoa kaavaa ja tehdä jotain aivan uutta. Kuten vaihtaa blogin ulkoasu. En taida olla koskaan ennen sitä tehnyt joten tää on nyt mulle tosi villiä. Toivottavasti pidätte!

Maanantain agilitytreenit sujuivat yllättävän hyvin. Olin varma, että taas menee vaan mönkään kun ei ole kouluttaja paikalla, mutta ei! Hukka löysi ihan uuden vaihteen menoon ja meni ihan täysiä! Se jopa lähes hyppäsi puomin kontaktin yli (mun 20 cm pitkä koira) o.O Harjoittelimme takaakiertoja ja putkea sokeasta kulmasta. Ei olla tehty tota putki hommaa aiemmin mut H tajus sen heti. Oli huippu hauskaa ja mun kunto meinas loppua ihan kesken. :D

Koska vieraamme ovat riekkuneet öisin ja muutenkin aiheuttaneet stressiä myös Hukalle hain kaupasta DAP:n. Vähän se on tuntunut levottomuuteen auttavan, mutta olen kyllä helpottunut että tipsut lähtevät huomenna kotiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti