20.12.2010

Uusi lelu


Viime yönä totesin Myn jäystämisen lähteneen käsistä: vuorossa oli mun sänky :/ Kiva herätä siihen et joku yrittää silputa petiä alta.

Myltähän ei edes hampaat ole vielä lähtemässä, mutta kaikkea pitää purra, jäystää ja nakertaa. No, ennen kuin pahempaa tuhoa on saatu aikaan yritän puuttua asiaan. Kaikenmaailman purutikkuja on meillä jatkuvasti saatavilla, mutta ne eivät tunnu olevan tarpeeksi. Kun mikään ei riitä, turvauduin Dog & Go:n Rubber Dental Chewhun. Ainakin tänään se on ollut hittilelujen hittileju :) Koska olen vielä niin amatööri kahden koiran omistamisessa, tein klassisen virheen eli ostin vain yhden. Kinahan siitä saatiin aikaan.


Pakkauksen mukaan renkaan pitäisi pomppia, kellua, hieroa ikeniä ja puhdistaa suuta kivan pureskelun ohessa. Tuoksuna on vanilja. Aiheeseen liittyvä video. (Oli vähän teknisiä ongelmia.)

3 kommenttia:

  1. JEE, video! Sulla näyttäis olevan vähän samanlainen parivaljakko kuin mulla. My pureskelee henkensä edestä ja Hukka ('jos mä ihan vähän tästä puraisen') ottaa ainakin toisen edessä ihan iisisti :)

    VastaaPoista
  2. Jep, My tosiaan pureskelee henkensä edestä ja Hukka ottaa iisimmin :D Harmittaa kun en saanut kuvaa, mutta My veti rallia tuon rinkulan kanssa ympäri kämppää niin, että toinen etujalka oli samaan aikaan renkaasta läpi kuin suu. Ihan hieman hassua <3 Mä yritän jatkossa kunnostautua videoitten osalta, kunhan opin käyttämään niitä :D

    VastaaPoista
  3. Hyvää Joulua ja Menestykästä Uutta Vuotta 2011 :)

    VastaaPoista